Drodzy Klienci!
Na samym początku chcemy Wam podziękować, że świętujecie razem z nami!

Jak zapewne wiecie, w tym roku Sylwester wypada w niedzielę, co znacznie skraca czas pozostały na dostawę fajerwerków przed sylwestrem. Postanowiliśmy więc już dużo wcześniej rozpocząć naszą kampanię informacyjną.

Ci z Was, którzy zapisani są do naszego newslettera, zapewne otrzymali już wiadomości mailowe a dla tych z Was, którzy dopiero pierwszy raz chcą złożyć u nas zamówienie, postanowiliśmy stworzyć ten krótki informator.

Ostatnim dniem, w którym przyjmować będziemy zamówienia z gwarancją dostawy przed Sylwestrem na terenie kraju, będzie 25.12.2023. W zależności od ilości napływających zamówień zostawiamy sobie natomiast możliwość wcześniejszego wyłączenia możliwości składania zamówień.

Wszystkie zamówienia złożone i w pełni opłacone do 25.12.2023 - zostaną przez nas spakowane i przekazane poszczególnym firmom kurierskim 27.12.2023. Technicznie pozostawi to dwa dni robocze na dostawę paczek. Kurierzy nie dostarczają przesyłek w weekendy a więc termin ten jest bardzo napięty.


Poniżej kilka istotnych uwag, proszę, zapoznajcie się z nimi żeby uniknąć problemów z dostawą:

  1. Prosimy abyście uważnie wpisywali adresy dostawy, nie pomijając żadnych szczegółów. Brak nr budynku lub nieprawidłowy numer telefonu/email mogą spowodować, że kurier nie będzie w stanie doręczyć przesyłki na czas.
  2. Pamiętajcie, że kurierzy nie mają obowiązku kontaktować się telefonicznie przed dostarczeniem paczki. Nawet jeśli nas o to poprosicie w uwagach zamówienia a my napiszemy to na przesyłce - nie znaczy, że kurier to zrobi.
  3. Jeśli wiecie, że może Was nie być w ciągu dnia w domu - wybierzcie bezpieczniejszą i pewniejszą opcję dostawy, taką jak: paczkomat (jeśli paczki są małe) lub punkty dostawy (Żabka itp). Żebyśmy wysłali paczkę do punktu dostawy, podaj jego adres w uwagach do zamówienia.
  4. Zadbajcie o to by podany numer telefonu i email były prawidłowe. Jeśli będzie jakikolwiek problem z Waszym zamówieniem, będziemy próbować się z Wami kontaktować telefonicznie i mailowo. Jeśli nie odbierzecie telefonu, zostawimy SMS z prośbą o pilny kontakt, napiszemy też w miarę możliwości maila. Jeśli nie uda nam się z Wami skontaktować na czas, Wasza paczka może nie wyjechać 27.12.23 co zmniejszy ilość czasu pozostałego na dostawę.
  5. Przesyłki wysyłane na palecie, potrzebują więcej czasu na dostawę aniżeli dwa dni, które nam zostaną. Prosimy, jeśli macie zamiar zamawiać pokazy, których dostawa odbywa się na paletach - zróbcie to najpóźniej do 20.12.23 - wtedy również dajemy gwarancję na dostawę przed sylwestrem.

Na końcu, ale najważniejsze!

Nawet jeśli wasze paczki zostaną odebrane od nas 27.12.2023 i wyjadą w swoją podróż do Was, może się zdarzyć, że z powodu zawirowań po stronie kuriera, jakimś cudem nie zostaną one dostarczone na czas. W takim wypadku, nie wiele możemy Wam niestety pomóc. Prosimy o śledzenie na bieżąco Waszych statusów paczek - dostajecie je od nas mailem od przewóźników, mailem systemowym o tytule "Wysłane" a także możecie je zawsze sprawdzić w zakładce "Moje Konto" -> "Moje zamówienia".
Kontaktujcie się proszę bezpośrednio z firmami kurierskimi - będzie to zdecydowanie szybsze i bardziej efektywniejsze niż pisanie do nas o informację dotyczącą statusów kurierów.

Ze względu na sprzedaż hurtową stacjonarnie, w dniach od 27 do 31.12.23 może być bardzo ciężko skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Nie oznacza to, że nie chcemy od Was odbierać lub odpisywać, tylko po prostu nie mamy takiej możliwości ze względu na ogromne kolejki Klientów stacjonarnych. Prosimy więc o wyrozumiałość.

Jednocześnie życzymy wszystkim Wesołych Świąt i bajkowej, bezpiecznej zabawy sylwestrowej!

Ekipa FajerwerkiLider.pl




Realizuj zamówienie

Powrót do sklepu

Koszyk jest pusty.

Konto

Nie masz konta?
Create an Account
4