FajerwerkiLider.pl

Czy muszę założyć konto?

Nie musisz zakładać konta. Pamiętaj natomiast, że jeżeli się na to zdecydujesz, będziesz miał/miała dostęp do wielu przywilejów takich jak: śledzenie swojego zamówienia, możliwość ponownego złożenia tego samego zamówienia i przede wszystkim dostęp do kodów zniżkowych.

Jak się zakłada konto?

W prawym górnym rogu strony kliknij ikonę człowieka a następnie kliknij "Stwórz konto".
W kolumnie „Stwórz konto” podaj swój email a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami. Wypełnij pola oznaczone *(gwiazdką). W polu "hasło" wpisz swoje unikatowe, niepowtarzalne hasło. Hasło musi się składać z co najmniej 6 znaków. Nie zapomnij podać numeru telefonu - bez numeru kierunkowego kraju.
Zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj go i kliknij w przycisk „zarejestruj się”. Po założeniu konta zostaniesz automatycznie przekierowany do swojego konta Klienta, w którym będziesz miał dostęp do historii zamówień, zwrotów, reklamacji oraz będziesz mógł edytować dane osobowe.

Jak złożyć zamówienie ?

Wyszukaj interesujący Cię towar i dodaj go do koszyka.
Po przejściu do koszyka (symbol koszyka znajduje się w prawym, górnym rogu strony) masz pełny wgląd w towary, które się w nim znajdują. Oczywiście masz możliwość wprowadzenia korekt – usunąć je, zmienić ilość lub dodać nowe.
Po dodaniu wszystkich produktów skorzystaj z przycisku „przejdź do realizacji zamówienia”. Zostaniesz przekierowany do strony logowania. Na tym etapie możesz się zalogować do swojego konta bądź założyć nowe. Jeśli chcesz zrobić u nas zakupy po raz pierwszy, zarejestruj się przy użyciu swojego adresu e-mail i odpowiedniego, ustalonego prze Ciebie, hasła. Wypełnij odpowiednie pola w formularzu.
Kolejnym etapem jest wybranie dogodnego dla Ciebie sposobu dostawy oraz płatności za zamówienie. Zaznacz je różową ramką i przejdź do kolejnego etapu.
Podsumowanie zamówienia zawiera dokładne dane osobowe oraz wyszczególnione zamówione produkty. Można tu jeszcze dokonać zmian danych zamawiającego, danych adresu dostawy oraz dodać uwagi do zamówienia dla sklepu oraz uwagi dla kuriera.
Jeśli jesteś zdecydowana / zdecydowany, zaakceptuj regulamin i zatwierdź swoje zamówienie. Następnie dostaniesz e-mail z naszego sklepu, potwierdzający wpłyniecie zamówienia.
Nie zapomnij o opłaceniu zamówienia. Masz na to równo 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

Czy możecie zarezerwować mi produkty?

Pełną rezerwację towaru gwarantuje tylko złożenie zamówienia w naszym sklepie, a nie dodanie towaru do koszyka. Pamiętaj więc, że jeśli chcesz zarezerwować jakiś towar, koniecznie musisz dokończyć zamówienie w systemie oraz opłacić je w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze.
Jeżeli zamówienie zostanie opłacone w późniejszym terminie, nie gwarantujemy, że produkt będzie jeszcze dostępny.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub mailem?

Tak, zamówienia możesz złożyć nie tylko przez sklep internetowy, ale również dzwoniąc na nasz numer lub pisząc do nas maila. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy codziennie w godzinach 9-17.

W wypadku, w którym mamy podejrzenie co do prawdziwości podawanych danych lub intencji zamawiającego zachowujemy prawo do niezrealizowania zamówienia.
Pamiętaj, że składając zamówienie telefonicznie lub mailowo tracisz możliwość śledzenia statusu i dostawy swojego zamówienia.
Płatność za zamówienia telefoniczne odbywa się w momencie dostawy dla kuriera (koszt dostawy 25zł brutto).

W wypadku dużych zamówień zastrzegamy prawo do żądania zaliczki na poczet wysyłanego towaru.

Czy wysyłacie paczki zagranicę?

Niektóre z dostępnych u nas produktów możemy wysłać poza granice kraju. Regulują to konkretne przepisy danego kraju, do którego ma być dostawa. W takim wypadku skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, by mieć pewność, że na pewno zostanie ono zrealizowane.

Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie odebrania go przez kuriera modyfikacja jest już niemożliwa. Na jakim etapie jest Twoje zamówienie dowiesz się logując się na swoje konto i wchodząc w Historię Zamówień.
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 516269899, nie zapomnij natomiast potiwerdzić zmiany również mailowo lub poprzez SMS.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Pamiętaj, że jeżeli podczas składania zamówienia nie zaznaczysz, że chcesz otrzymać FV VAT lub podasz niepełnie/nieprawidłowe dane - zostanie wystawiony paragon. Jeżeli wystawimy paragon, zgodnie z nowym prawej obowiązującym od 01.01.2020 nie będziemy mogli wystawić Ci już faktury do paragonu.

Na jakie konto zrobić przelew za zamówienie?

Numer konta: 32 1030 0019 0109 8503 3000 7811
Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Właściciel konta: RG LIDER Import-Export Małgorzata Brzozowska
W tytule przelewu podaj numer swojego zamówienia.

Co się dzieje z moim zamówieniem?

Na Twój adres email podany podczas składania zamówienia będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Ile mam czasu na zapłacenie za zamówienie?

Po złożeniu zamówienia Klient na jego opłacenie klient ma maksymalnie 7 dni (wliczając w to soboty, niedziele oraz święta). Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie usunięte w naszym systemie.
Do czasu opłacenia tego zamówienia towar nie jest rezerwowany więc może się okazać, że zamówione przez Ciebie produkty, nie będą już dostępne po upływie kilku dni od złożenia zamówieia. Jeśli tak się stanie - zadzwonimi do Ciebie lub poinformujemy Cię drogą mailową i zaproponujemy zamiennik.

Kiedy przyjdzie do mnie moja paczka?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych (w okres ten nie są wliczane soboty, niedziele oraz święta). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.
Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczają paczki na następny dzień roboczy, jednak zgodnie z regulaminem mają na to aż trzy dni robocze. Nie zostawiaj więc zamówienia na ostatnią chwilę.

Czy obsługujecie też stacjonarnie w Białymstoku?

Tak. Nie jesteśmy tylko sklepem internetowym. Przede wszystkim jesteśmy największą hurtownią pirotechniczną w tym rejonie Polski a z pewnością jedną z największych w kraju. Oznacza to, że asortyment, który widnieje na stronie sklepu jest dostępny u nas od ręki. Możesz przyjechać i dokonać zakupów w każdym momencie nie obawiając się o to czy to co chcesz kupić dostępne jest w naszych stacjonarnych magazynach.

Czy można kupić tylko jedną/kilka rzeczy?

Każdy klient jest dla nas równie ważny i obsługujemy zarówno wielkie sieci sklepowe jak i małych klientów detalicznych. Należy pamiętać tylko, że w ścisłym sezonie (listopad/grudzień) pierwszeństwo w obsłudze przypada klientom hurtowym. Czasami czas oczekiwania na zakupy przekracza wtedy kilka godzin więc w tym okresie zachęcamy do składania zamówień online z odbiorem osobistym. Znacznie przyspieszy to cały proces.

W jakich godzinach można przyjechać i zrobić zakupy?

Jesteśmy otwarci codziennie od godziny 9 rano do godziny 18. Odbiór zamówień z odbiorem osobistym możliwy jest natomiast codzienne do godziny 22. W wypadku, kiedy potrzebujesz zrobić zakupy w innych godzinach, zadzwoń wcześniej a na pewno Cię obsłużymy :)

Czy w sklepie stacjonarnym są takie same produkty jak w internecie?

W naszej hurtowni znajdziesz dużo więcej produktów aniżeli na naszym sklepie internetowym :)

Czy w sklepie stacjonarnym ceny są takie same jak w internecie?

W hurtowni niektóre ceny produktów różnią się od tych dostępnych w internecie. Spowodowane jest to jakością produktów i partiami produkcyjnymi. Poinformuj nas jeśli zależy Ci na konkretnych partiach produkcyjnych ze sklepu internetowego.

Czy na miejscu zapłącę BLIKiem?

Niestety, ale nie przyjmujemy płatności BLIKiem

Jak was znaleźć?

Znajdziesz nas na ulicy Żwirki i Wigury 26 w Białymstoku. Jest to w odległości kilkuset metrów od Galerii Białej i stadionu miejskiego. Mieścimy się w wielkim zielonym budynku, w którym również mieści się Hostel.

Realizuj zamówienie

Back to shop

Koszyk jest pusty.

Konto

Konto

Nie masz konta?
Create an Account
4