UWAGA! PRZYPOMINAMY, ŻE ZAKUP MATERIAŁÓW PIROTEHNICZNYCH MOŻLIWY JEST TYLKO PRZEZ OSOBY PEŁNOLETNIE! SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE, AKCEPTUJESZ REGULAMIN TYM SAMYM POŚWIADCZASZ, ŻE MASZ UKOŃCZONE 18 LAT!
PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ TOWARU PRZEZ INTERNETPYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI I DOSTAWYPYTANIA DOTYCZĄCE ZAKUPU W HURTOWNI STACJONARNEJ

1. Czy muszę dokonać rejestracji, chcąc złożyć zamówienie?

2. Jak się zarejestrować / założyć konto?

3. Problem z zalogowaniem się w sklepie. Co mam zrobić?

4. Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

5. Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

6. Od kiedy mogę śledzić moją przesyłkę?

7. Moja paczka jest uszkodzona. Co w takim przypadku?

8. Czy mam możliwość zarezerwowania produktu?

9. Czy do zakupionego towaru mogę otrzymać Fakturę VAT?

10. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

11. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu, jeśli jest ono już realizowane?

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

2. Jakie ponoszę koszty związane z wysyłką?

3. Jakie mam możliwości wyboru dostawy mojego zamówienia?

4. Czy jest możliwość zamówienia paczki poza granicę Polski?

5. Na jaki numer konta powinnam zrobić przelew za zamówienie?

6. Czy jest możliwa wpłata w Euro?

7. Jaki IBAN należy wpisać podczas dokonywania wpłaty?

8. Po jakim czasie moja wpłata zaksięguje się na stronie sklepu?

9. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

11. Jak długo trwa dostawa mojego zamówienia?

12. Paczka nie została do mnie dostarczona. Co w takiej sytuacji?

1. Czy można do was przyjechać i wybrać towar na miejscu?

2. Czy można dokonać małych zakupów czy tylko hurtowych?

3. W jakich godzinach można przyjechać i zrobić zakupy?

4. Czy w sklepie stacjonarnym znajduje się taki sam towar jak w sklepie internetowym?

5. Czy w sklepie stacjonarnym ceny są takie same?

6. Jak Was znaleźć?

7. Czy na miejscu można płacić kartą?

1. Czy muszę dokonać rejestracji, chcąc złożyć zamówienie?

Tak, rejestracja jest konieczna. Dzięki możemy sprawdzić Twoją pełnoletniość oraz wiemy na jaki adres wysłać zamówienie. Natomiast Ty dzięki niej możesz wysłać przesyłkę na adres odbiorcy, różniący się od adresu zamawiającego. Przy kolejnych zamówieniach nie ma konieczności uzupełniania wszystkich danych, ponieważ część z nich jest już zachowana w systemie. W każdej chwili masz możliwość wglądu do złożonych zamówień, swoich danych, aktualnych statusów zamówień czy do swojego salda Klienta.

2. Jak się zarejestrować / założyć konto?

  • W prawym górnym rogu strony kliknij „zaloguj’’.
  • W kolumnie „Stwórz konto” podaj swój email a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami. Wypełnij pola oznaczone *(gwiazdką). W polu "hasło" wpisz swoje unikatowe, niepowtarzalne hasło. Hasło musi się składać z co najmniej 6 znaków. Nie zapomnij podać numeru telefonu - bez numeru kierunkowego kraju.
  • Zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj go i kliknij w przycisk „zarejestruj się”. Po założeniu konta zostaniesz automatycznie przekierowany do swojego konta Klienta, w którym będziesz miał dostęp do historii zamówień, zwrotów, reklamacji oraz będziesz mógł edytować dane osobowe.

3. Problem z zalogowaniem się w sklepie. Co mam zrobić?

Jeśli jesteś już naszym klientem, podaj swój login / adres e-mail oraz hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, wpisz swój e-mail i kliknij opcję „przypomnij hasło”. Na wskazany adres e-mail otrzymasz tymczasowe hasło do logowania.

4. Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

  • Wyszukaj interesujący Cię towar i dodaj go do koszyka.
  • Po przejściu do koszyka (symbol koszyka znajduje się w prawym, górnym rogu strony) masz pełny wgląd w towary, które się w nim znajdują. Oczywiście masz możliwość wprowadzenia korekt – usunąć je, zmienić ilość lub dodać nowe.
  • Po dodaniu wszystkich produktów skorzystaj z przycisku „przejdź do realizacji zamówienia”. Zostaniesz przekierowany do strony logowania. Na tym etapie możesz się zalogować do swojego konta bądź założyć nowe. Jeśli chcesz zrobić u nas zakupy po raz pierwszy, zarejestruj się przy użyciu swojego adresu e-mail i odpowiedniego, ustalonego prze Ciebie, hasła. Wypełnij odpowiednie pola w formularzu.
  • Kolejnym etapem jest wybranie dogodnego dla Ciebie sposobu dostawy oraz płatności za zamówienie. Zaznacz je różową ramką i przejdź do kolejnego etapu.
  • Podsumowanie zamówienia zawiera dokładne dane osobowe oraz wyszczególnione zamówione produkty. Można tu jeszcze dokonać zmian danych zamawiającego, danych adresu dostawy oraz dodać uwagi do zamówienia dla sklepu oraz uwagi dla kuriera.
  • Jeśli jesteś zdecydowana / zdecydowany, zaakceptuj regulamin i zatwierdź swoje zamówienie. Następnie dostaniesz e-mail z naszego sklepu, potwierdzający wpłyniecie zamówienia.
  • Nie zapomnij o opłaceniu zamówienia. Masz na to równo 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

5. Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Na Twój adres email podany podczas składania zamówienia będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

6. Od kiedy mogę śledzić moją przesyłkę?

Możliwość śledzenia przesyłki jest aktywna po 24h od momentu przekazania przesyłki firmie kurierskiej.

7. Moja paczka jest uszkodzona. Co w takim przypadku?

Przed odbiorem przesyłki sprawdź dokładnie, czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane, a waga odpowiada temu, co znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka mogła zostać otwarta, pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny raport w obecności osoby, która ją doręczyła. Pamiętaj, aby o każdej takiej sytuacji niezwłocznie poinformować sklep.

8. Czy mam możliwość zarezerwowania produktu?

Pełną rezerwację towaru gwarantuje tylko złożenie zamówienia w naszym sklepie, a nie dodanie towaru do koszyka. Pamiętaj więc, że jeśli chcesz zarezerwować jakiś towar, koniecznie musisz dokończyć zamówienie w systemie.

9. Czy do zakupionego towaru mogę otrzymać Fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

10. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub poprzez email?

Oczywiście, należy jednak pamiętać, że przyjmujemy zamówienia wyłącznie od Klientów zarejestrowanych. W wypadku, w którym mamy podejrzenie co do prawdziwości podawanych danych lub intencji zamawiającego zachowujemy prawo do niezrealizowania zamówienia. 
Pamiętaj, że składając zamówienie telefonicznie lub mailowo tracisz możliwość śledzenia statusu i dostawy swojego zamówienia.
Płatność za zamówienia telefoniczne odbywa się w momencie dostawy dla kuriera (koszt dostawy 25zł brutto).
W wypadku dużych zamówień zastrzegamy prawo do żądania zaliczki na poczet wysyłanego towaru.

11. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu, jeśli jest ono już realizowane?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie odebrania go przez kuriera modyfikacja jest już niemożliwa. Na jakim etapie jest Twoje zamówienie dowiesz się logując się na swoje konto i wchodząc w Historię Zamówień. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.516269899.

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Oferujemy cztery sposoby zapłaty za zamówienie.

  • system PayU i Dotpay - obsługuje płatności kartą, natychmiastowe przelewy bankowe i w niektórych przypadkach system ratalny.
  • przelew bankowy - na koniec zamówienia wyświetlone zostaną nasze dane bankowe niezbędne do wykonania przelewu.
  • płatność za pobraniem -w tym przypadku zapłata odbywa się gotówką u kuriera.

2. Jakie ponoszę koszty związane z wysyłką?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przelew, płatność internetowa lub pobranie) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od zera do kilkunastu złotych. Koszt przesyłki pokazany w koszyku odnosi się zawsze do jednej paczki ważącej maksymalnie 30 kg. W przypadku przesyłek ważących więcej lub przekraczających standardowe wymiary zostaje naliczony dodatkowy koszt, o którym zostaną Państwo poinformowani najpóźniej następnego dnia roboczego od złożenia i opłacenia swojego zamówienia.Dokładny cennik znajduje się tutaj: cennik dostaw.

3. Jakie mam możliwości wyboru dostawy mojego zamówienia?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska
  • kurier pobraniowy (płatność kurierowi przy dostawie)
  • odbiór osobisty

4. Czy jest możliwość zamówienia paczki poza granicę Polski?


Niektóre z dostępnych u nas produktów możemy wysłać poza granice kraju. Regulują to konkretne przepisy danego kraju, do którego ma być dostawa. W takim wypadku skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, by mieć pewność, że na pewno zostanie ono zrealizowane.

5. Na jaki numer konta powinnam zrobić przelew za zamówienie?

Jeżeli jako formę płatności wybrałeś "Przelew Bankowy" to na końcu zamówienia zostały wyświetlone pełne dane do przelewu. Jeżeli natomiast nie jesteś pewien na jakie konto dokonać płatności to są dwie możliwości:
Płatność w PLN: 32 1030 0019 0109 8503 3000 7811 Bank Handlowy w Warszawie, w tytule podaj numer swoje zamówieniaPłatności w EUR: IBAN PL88 1030 0019 0109 7863 1400 8344 SWIFT CITIPLPX Bank Handlowy w Warszawie, w tytule podaj numer swojego zamówienia.

6. Czy jest możliwa wpłata w Euro?

Tak. Wpłaty dokonaj na dane:
IBAN PL88 1030 0019 0109 7863 1400 8344 SWIFT CITIPLPX Bank Handlowy w Warszawie, w tytule podaj numer swojego zamówienia.

7. Jaki IBAN należy wpisać podczas dokonywania wpłaty?

IBAN, czyli Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego to standard numeracji kont bankowych. IBAN składa się z kodu kraju (PL w przypadku Polski) i 26- cyfrowego numeru rachunku bankowego, który należy zapisać bez odstępów (bez spacji).

8. Po jakim czasie moja wpłata zaksięguje się na stronie sklepu?

Zaksięgowanie wpłaty dokonanej przelewem tradycyjnym może trwać nawet 24h (w ciągu tygodnia roboczego od poniedziałku do piątku). To, czy wpłata została zaksięgowana, Klient ma możliwość sprawdzić, wchodząc w zakładkę "Twoje konto". Po zalogowaniu należy przejść do bieżących zamówień. Jeśli wpłata została zaksięgowana na koncie sklepu, w kolumnie "płatność" wyświetli się informacja "opłacone".

9. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Po złożeniu zamówienia Klient na jego opłacenie klient ma maksymalnie 7 dni (wliczając w to soboty, niedziele oraz święta). Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie usunięte w naszym systemie. Do czasu opłacenia tego czasu towar nie jest rezerwowany, więc może się okazać, że zamówione przez Ciebie produkty, nie będą już dostępne po upływie kilku dni od złożenia zamówienia. Jeżeli tak się stanie, poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo i zaproponujemy zamiennik odpowiadający specyfikacji i cenie. 

10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych (w okres ten nie są wliczane soboty, niedziele oraz święta). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.

11. Jak długo trwa dostawa mojego zamówienia?


Zamówienie z dostawą standardową powinno zostać dostarczone w ciągu 2-3 dni roboczych (w okres ten nie są wliczane soboty, niedziele oraz święta) od momentu mailowego potwierdzenia wysłania produktów. Aby skorzystać z dostawy następnego dnia, należy złożyć zamówienie przed 12:00 i niezwłocznie je opłacić. Dostarczamy paczki w tygodniu roboczym od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt. Zamówienie złożone i opłacone w dzień roboczy do godziny 12:00, będzie doręczone w następny dzień roboczy. Zamówienie złożone i opłacone w dzień roboczy po 12:00, będzie doręczone w ciągu 2 dni roboczych. Zamówienie złożone i opłacone w piątek po 12:00 oraz w sobotę i niedzielę, będzie doręczone we wtorek.

12. Paczka nie została do mnie dostarczona. Co w takiej sytuacji?

W sytuacji, kiedy paczka nie została dostarczona z winy kuriera bądź z powodu nieobecności osoby odbierającej paczkę, nie oznacza to jeszcze, że została ona odesłana z powrotem do magazynu FajerwerkiLider. Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. Po dwóch próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do FajerwerkiLider.















1. Czy można do was przyjechać i wybrać towar na miejscu?

Tak. Nie jesteśmy tylko sklepem internetowym. Przede wszystkim jesteśmy największą hurtownią pirotechniczną w tym rejonie Polski a z pewnością jedną z największych w kraju. Oznacza to, że asortyment, który widnieje na stronie sklepu jest dostępny u nas od ręki. Możesz przyjechać i dokonać zakupów w każdym momencie nie obawiając się o to czy to co chcesz kupić dostępne jest w naszych stacjonarnych magazynach. 

2. Czy można dokonać małych zakupów czy tylko hurtowych?

Każdy klient jest dla nas równie ważny i obsługujemy zarówno wielkie sieci sklepowe jak i małych klientów detalicznych. Należy pamiętać tylko, że w ścisłym sezonie (listopad/grudzień) pierwszeństwo w obsłudze przypada klientom hurtowym. Czasami czas oczekiwania na zakupy przekracza wtedy kilka godzin więc w tym okresie zachęcamy do składania zamówień online z odbiorem osobistym. Znacznie przyspieszy to cały proces.

3. W jakich godzinach można przyjechać i zrobić zakupy?

Jesteśmy otwarci codziennie od godziny 9 rano do godziny 18. Odbiór zamówień z odbiorem osobistym możliwy jest natomiast codzienne do godziny 23. W wypadku, kiedy potrzebujesz zrobić zakupy w innych godzinach, zadzwoń wcześniej a na pewno Cię obsłużymy :)

4. Czy w sklepie stacjonarnym znajduje się taki sam towar jak w sklepie internetowym?

W naszej hurtowni znajdziesz dużo więcej produktów aniżeli na naszym sklepie internetowym :)

5. Czy w sklepie stacjonarnym ceny są takie same?

W hurtowni niektóre ceny produktów różnią się od tych dostępnych w internecie.

6. Jak Was znaleźć?

Znajdziesz nas na ulicy Żwirki i Wigury 26 w Białymstoku. Jest to w odległości kilkuset metrów od Galerii Białej i stadionu miejskiego. Mieścimy się w wielkim zielonym budynku, w którym również mieści się Hostel.

7. Czy na miejscu można płacić kartą?

Na miejscu zapłacisz gotówką i kartą.