FAQ częste pytania
Czy możecie zarezerwować mi produkty?
Pełną rezerwację towaru gwarantuje tylko złożenie zamówienia w naszym sklepie, a nie dodanie towaru do koszyka. Pamiętaj więc, że jeśli chcesz zarezerwować jakiś towar, koniecznie musisz dokończyć zamówienie w systemie oraz opłacić je w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze.
Jeżeli zamówienie zostanie opłac one w późniejszym terminie, nie gwarantujemy, że produkt będzie jeszcze dostępny.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub mailem?
Tak, zamówienia możesz złożyć nie tylko przez sklep internetowy, ale również dzwoniąc na nasz numer lub pisząc do nas maila. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy codziennie w godzinach 9-17.
Czy wysyłacie paczki zagranicę?
Niektóre z dostępnych u nas produktów możemy wysłać poza granice kraju. Regulują to konkretne przepisy danego kraju, do którego ma być dostawa. W takim wypadku skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, by mieć pewność, że na pewno zostanie ono zrealizowane.
Ile mam czasu na zapłacenie za zamówienie?
Po złożeniu zamówienia Klient na jego opłacenie klient ma maksymalnie 7 dni (wliczając w to soboty, niedziele oraz święta). Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie usunięte w naszym systemie. Do czasu opłacenia tego zamówienia towar nie jest rezerwowany więc może się okazać, że zamówione przez Ciebie produkty, nie będą już dostępne po upływie kilku dni od złożenia zamówieia. Jeśli tak się stanie - zadzwonimi do Ciebie lub poinformujemy Cię drogą mailową i zaproponujemy zamiennik.
Czy obsługujecie też stacjonarnie w Białymstoku?
Tak. Nie jesteśmy tylko sklepem internetowym. Przede wszystkim jesteśmy największą hurtownią pirotechniczną w tym rejonie Polski a z pewnością jedną z największych w kraju. Oznacza to, że asortyment, który widnieje na stronie sklepu jest dostępny u nas od ręki. Zanim jednak przyjedziesz na miejsce, odezwij się do nas żeby sprawdzić czy dany produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym, czy musimy go przywieźć dla Ciebie z magazynów.
Czy w sklepie stacjonarnym są takie same produkty jak w internecie?
W naszej hurtowni znajdziesz dużo więcej produktów aniżeli na naszym sklepie internetowym :)
W jakich godzinach można przyjechać i zrobić zakupy?
Jesteśmy otwarci codziennie od godziny 9 rano do godziny 18. Odbiór zamówień z odbiorem osobistym możliwy jest natomiast codzienne do godziny 22. W wypadku, kiedy potrzebujesz zrobić zakupy w innych godzinach, zadzwoń wcześniej a na pewno Cię obsłużymy :)
Czy w sklepie stacjonarnym ceny są takie same jak w internecie?
W hurtowni niektóre ceny produktów różnią się od tych dostępnych w internecie. Spowodowane jest to jakością produktów i partiami produkcyjnymi. Poinformuj nas jeśli zależy Ci na konkretnych partiach produkcyjnych ze sklepu internetowego.