Darmowa dostawa od 400,00 zł

Regulamin

§ 1. Definicje

  1. Regulamin - niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Klient - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość.
  3. Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca indywidualny - osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży na odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  5. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobom prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  6. Sprzedawca:
    FARSTA Katarzyna Guzowska,
    tel. 516269899,
    sklep@fajerwerkilider.pl,
    NIP 5423222041,
    REGON 200660397.
  7. Adres siedziby Sprzedającego:
    Żwirki i Wigury 26,
    15-244 Białystok.
  8. Sklep Internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi: https://fajerwerkilider.pl za pośrednictwem, którego Klient może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
  9. Umowa sprzedaży na odległość - umowa sprzedaży Towaru/umowa dostarczenia Usługi cyfrowej lub Treści cyfrowej (o ile ma zastosowanie), zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  10. Towar - rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym.
  11. Usługa cyfrowa - usługa pozwalająca Konsumentowi na:
    1. wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
    2. wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi;
    3. inne formy interakcji za pomocą danych.
  12. Treść cyfrowa - dane wytworzone i dostarczone w postaci cyfrowej.
  13. Polityka prywatności i cookies Sklepu Internetowego - dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu i jest dostępna na stronie https://fajerwerkilider.pl/pl/privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności poczta elektroniczna.
  15. Elektroniczny formularz zamówienia - udostępniania przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zamówienia.
  16. Elektroniczny formularz zwrotu - udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zwrotów; dostępny pod adresem https://fajerwerkilider.pl/pl/returns-open.html.
  17. Elektroniczny formularz reklamacji - udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura składania reklamacji; dostępny pod adresem https://fajerwerkilider.pl/pl/rma-open.html.
  18. Wysłanie zamówienia - zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przez Klienta przycisku "Zamawiam i płacę" traktowane jako złożenie przez Klienta wiążącego oświadczenia woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży na odległość.
  19. Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie - anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży na odległość.
  20. Opinia obsługi zamówienia lub opinia poszczególnych Towarów - subiektywne wypowiedzi i oceny przyznawane w formie gwiazdek od 1 do 5.
  21. Zamówienie subskrypcyjne - zamówienie utworzone automatycznie w ramach Subskrypcji.
  22. Subskrypcja - usługa elektroniczna pozwalająca na automatyczne tworzenie Zamówień subskrypcyjnych określonych Towarów, zgodnie z wybraną przez Klienta powtarzalnością, bez konieczności składania odrębnych zamówień aż do zakończenia Subskrypcji.
  23. Płatności cykliczne - to płatności obsługiwane w ramach usługi płatniczej IdoPay świadczonej przez Operatora i realizowane w sposób automatyczny, w określonych cyklach, stosowane do opłacania Zamówień subskrypcyjnych na podstawie zgody, która została udzielona przez Kupującego podczas rozpoczęcia Subskrypcji (stałe zlecenie posiadacza Karty).
  24. Operator - IdoPayments sp. z o.o. z siedzibą al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, o kapitale zakładowym: 800 000,00 złotych. Adres do doręczeń: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, określany także jako: „IdoPayments” będąca krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. z 2020 r. poz. 794 ze zm.)[dalej: „UUP”].
  25. Karta – karta płatnicza wydana w ramach systemów Visa lub International lub Mastercard International, dopuszczona do regulacjami tychże systemów do realizacji transakcji bez fizycznej obecności.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
    1. zawieranie Umów sprzedaży online - w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym,
    2. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu Internetowego,
    3. dodawanie opinii, komentarzy i ocen - Klient może dodać opinię lub komentarz do swojego zamówienia,
    4. przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. przeglądarki internetowe w aktualnej wersji np.:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF.
  3. Zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego treści, w tym opisy Towarów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  4. Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin wraz z Załącznikami za pośrednictwem odsyłacza zamieszonego na stronie głównej przed zawarciem Umowy sprzedaży na odległość, w jej trakcie oraz po zakończeniu. Kupujący może go pobrać i sporządzić jego wydruk.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

§ 3. Informacja o produktach

  1. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego FajerwerkiLider.pl stanowią̨ zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego FajerwerkiLider.pl:
    • zawierają̨ podatek VAT i podawane są̨ w złotych;
    • nie zawierają̨ kosztów dostawy; koszty dostawy zależą̨ od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są̨ przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta; Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
    • Koszt transportu podany w koszyku obowiązuje dla przesyłek standardowych (waga do 30kg). W wypadku przekroczenia wagi lub wymiarów standardowych może nastąpić konieczność poniesienia dodatkowych kosztów transportu. Jeżeli taka ewentualność będzie miała miejsce, Klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową nie później niż 48 godzin od złożenia zamówienia.
  3. FARSTA zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w zżycie zmiany ceny.
  4. FARSTA może przeprowadzać́ akcje promocyjne oraz wyprzedaże na odrębnie określonych zasadach.
  5. Ceny podane w Sklepie Internetowym FajerwerkiLider.pl, nie są̨ cenami obowiązującymi w sprzedaży stacjonarnej w Hurtowniach FajerwerkiLider Białystok, FajerwerkiLider Ełk i nie podlegają̨ dodatkowym rabatom i promocjom, które mogą̨ w danym czasie obowiązywać́ w sprzedaży stacjonarnej.
  6. Zdjęcia produktów są tylko poglądowe i w rzeczywistości produkty mogą się od nich różnić etykietą. Różnica w etykiecie nie mająca wpływu na działanie produktu, nie podlega reklamacji.

§ 4. Zamówienia

  1. Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji, w którym to przypadku tworzone jest wewnętrzne konto, na którego bazie Klient może utworzyć Konto. Wewnętrzne konto jest utrzymywane do momentu usunięcia danych z systemu lub blokady Konta.
  2. Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie Elektronicznego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia określa m.in. jakie Towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
  3. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
  4. Jeżeli przedmiotem umowy jest dostarczanie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym lub usług realizowanych drogą elektroniczną lub na odległość - Konsument w dodatkowym checkboxie, wymaganym do złożenia zamówienia i znajdującym się na Elektronicznym formularzu zamówienia wyraża następującą zgodę: "Wyrażam zgodę na dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym lub na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy i przyjmuję do wiadomości utratę prawa do odstąpienia od umowy". Sprzedawca potwierdzi otrzymanie ww. zgody mailowo.
  5. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
    1. Wysłanie przez Klienta Elektronicznego formularza zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
    2. Składając zamówienie Klient oświadcza, pod rygorem karnym, że jest osobą pełnoletnią - tj. (zgodnie z art. 10 Kodeksu cywilnego) osiągnął wiek minimum 18 lat.
    3. Przyjęcie zamówienia w sklepie, nie oznacza natychmiastowego potwierdzenia przyjęcia go do realizacji. O potwierdzeniu poprawności zamówienia i przyjęcia go do realizacji, Klient zostanie poinformowany oddzielnym mailem. W przypadku gdy zamówienie zostało przedpłacone a nie będzie mogło być zrealizowane - zwrot środków nastąpi w terminie do 3 dni roboczych.
    4. Umowę sprzedaży na odległość traktuje się jako zawartą w chwili potwierdzenia przez Sprzedającego Elektronicznego formularza zamówienia, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie Kupującemu komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia w oddzielnym mailu oraz zmiana statusu zamówienia.
    5. Po zawarciu Umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz ogólnych warunków zawartej Umowy sprzedaży na odległość (Regulamin Sklepu Internetowego wraz z Załącznikami Nr 1 i 2), dane Sprzedawcy, odpowiedzialności Sprzedawcy za jakość świadczenia, o usługach świadczonych przez Sprzedawcę po sprzedaży oraz o sposobie i skutkach odstąpienia od umowy. Pouczenie co do sposobu i o skutkach odstąpienia od umowy zawarte jest w Załączniku nr 1.
    6. Do czasu rozpoczęcia przez Sprzedającego realizacji zamówienia:
      1. Klient może zmienić swoje zamówienie przy pomocy rozwiązania technicznego dostępnego na stronie Elektronicznego formularza zamówienia i przechodząc ponownie całą ścieżkę składania zamówienia. Zmiana zamówienia następuje poprzez złożenie nowego, które wchodzi w miejsce dotychczas złożonego. Ewentualnie, dokonana przez Klienta płatność rozliczana jest na poczet nowego zamówienia, a w przypadku nadpłaty jest ona zwracana na rachunek bankowy, z którego dokonywana była płatność.
      2. Klient może anulować swoje zamówienie wybierając opcję „anuluj zamówienie” dostępną na stronie Elektronicznego formularza zamówienia.
    7. W przypadku dokonania przez Klienta anulowania zamówienia Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 7 dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
    8. Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy.
  6. Sklep zastrzega prawo odmówienia realizacji zlecenia lub jego części jeżeli klient nie przedstawi dokumentów uprawniających go do zakupów produktów profesjonalnych dostępnych tylko na koncesję a znajdą się one w koszyku kupującego.
  7. Sklep zastrzega prawo odmówienia realizacji zlecenia lub jego części jeżeli klient nie przedstawi dokumentów poświadczających swoją pełnoletność czy to na żądanie sprzedawcy, czy też kuriera.
  8. FARSTA zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w stosunku do Klienta, który, co najmniej trzykrotnie nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego przesyłką kurierską, do placówki Poczty Polskiej, do stacji Orlen lub do Paczkomatu InPost.

§ 5. Płatność

  1. Sklep Internetowy oferuje możliwość dokonania płatności w formie przedpłat, za pobraniem (z płatnością na konto po dostawie). Opcja płatności z odroczonym terminem płatności jest możliwa w sytuacjach indywidualnie uzgodnionych ze Sprzedawcą.
  2. Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia na Elektronicznym formularzu zamówienia.
  3. Aktualnie dostępne sposoby płatności w formie przedpłat w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://fajerwerkilider.pl/pl/payments.html.

§ 6. Dostawa

  1. Na Elektronicznym formularzu zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy poprzez zaznaczenie dokonanego wyboru.
  2. W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Towaru przez Klienta, czego efektem będzie zwrot Towaru do Sprzedawcy - Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży, po uprzednim wezwaniu Klienta w wiadomości e-mail podanej w procesie zakupowym do wykonania umowy. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie Klientowi oświadczenia w postaci wiadomości e-mail.
  3. W sytuacji wskazanej w pkt 2, Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi otrzymaną płatność za zakupiony przez Klienta Towar, pomniejszoną o wartość przesyłki w obie strony.
  4. Aktualnie dostępne sposoby dostawy w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://fajerwerkilider.pl/pl/delivery.html.

§ 7. Odstąpienie od umowy - elektroniczny formularz zwrotu

  1. Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość - umowę uważa się za niezawartą.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w paragrafach 6 i 7 niniejszego Regulaminu przysługuje także Przedsiębiorcy indywidualnemu. O ile mowa w paragrafach 6 i 7 niniejszego Regulaminu o Konsumencie, rozumie się przez to również Przedsiębiorcę indywidualnego.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy - Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  4. Oświadczenie Konsumenta musi jednoznacznie wyrażać jego wolę odstąpienia od umowy, w szczególności Konsument może:
    1. skorzystać z elektronicznego formularza zwrotu dostępnego na stronie Sklepu Internetowego: https://fajerwerkilider.pl/pl/returns-open.html.
    2. odstąpić od umowy wykorzystując formularz odstąpienia od umowy, będący Załącznikiem nr 2 - wysyłając go na adres siedziby Sprzedającego.
    3. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi na Trwałym nośniku fakt otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób wskazany w ppkt 1 i 2.
  5. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy w wykonaniu, której Sprzedający wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia w posiadanie Towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
      1. obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
      2. polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
    2. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
  7. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu) oraz informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy (Załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) są przekazywane w formie elektronicznej.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej, w szczególności poprzez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej.
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Konsument zobowiązany jest zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
  10. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134) o prawach konsumenta, m.in. Umów:
    1. o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na ryku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
    7. których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    9. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    10. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    11. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

§ 8. Skutki odstąpienia od umowy

  1. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia.
    1. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
    2. Jeżeli Konsument celem realizacji prawa do odstąpienia - skorzysta z Elektronicznego formularza zwrotu - środki będą zwrócone wybranym sposobem i na podany przez Konsumenta rachunek bankowy.
    3. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  2. Sprzedawca może zaproponować Konsumentowi, że sam odbierze od niego rzecz. Jeżeli jednak Sprzedawca nie złożył takiej propozycji - Konsument powinien zwrócić rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar, który Konsument zwraca powinien wysyłać go na adres siedziby Sprzedawcy.
  3. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  4. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową jest nieistotny.
  5. Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył Treść cyfrową, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Konsument zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt Sprzedającego.
  6. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści lub Usłudze cyfrowej niezgodnej z umową oraz Treści cyfrowej lub Usłudze cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.

§ 9. Reklamacja

  1. Reklamację z tytułu wady Towaru albo niezgodności Towaru z zawartą Umową sprzedaży na odległość można złożyć:
    1. za pośrednictwem Elektronicznego formularza reklamacyjnego;
    2. w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego lub poprzez e-mail na adres sklep@fajerwerkilider.pl.
  2. W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego Towar posiada, żądania wobec Sprzedającego oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę oraz przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Kupującemu na piśmie lub Trwałym Nośniku.
  3. Kroki jakie musi podjąć Kupujący celem złożenia reklamacji, w tym sposób doręczenia Sprzedawcy reklamowanego Towaru wskazane są w na poszczególnych etapach w Elektronicznym formularzu reklamacyjnym.
  4. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną: koszty wymiany, naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedający.
  5. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta, a także Przedsiębiorcy indywidualnego za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość na zasadach, które wynikają z ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
    1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży zawartą na odległość istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba, że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
    2. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający.
    3. Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera Towar na swój koszt.
  6. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towary wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy za wady zakupionego Towaru na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
  7. Dostarczanie Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej odbywa się na zasadach, które wynikają z ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
    1. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
    2. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
    3. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z umową w terminie 21 dni od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedający.

§ 10. Opinie

  1. Opinię dotyczącą obsługi zamówienia lub opinię dotyczącą Towaru można umieścić podczas wizyty w Sklepie Internetowym poprzez kliknięcie w interfejs umieszczony przy Towarze albo poprzez kliknięcie w link umieszczony w wiadomości e-mail. Dodanie Opinii jest dobrowolne i nieodpłatne. W ramach jednego zamówienia - Klient ma możliwość wyłącznie jednokrotnego dodania ww Opinii.
  2. W ramach ww. Opinii Klient może przyznać ocenę w formie gwiazdek od 1 do 5 oraz dodać wypowiedź słowną limitowaną do 65535 znaków słownych.
  3. Oceny są przechowywane i prezentowane publicznie na stronie Sklepu Internetowego, a także na stronach internetowych https://zaufaneopinie.idosell.com oraz https://trustedreviews.idosell.com.
  4. Sprzedawca weryfikuje Opinie za pomocą adresu e-mail, który został użyty w procesie zakupowym danego Towaru. Opinia, która umieszcza jest przez osobę posługującą się e-mailem, który został użyty w procesie zakupowym - oznacza jest na stronie Sklepu komentarzem "opinia potwierdzona zakupem". Każda inna Opinia oznaczana jest jako "opinia niepotwierdzona zakupem".
  5. Sprzedający może publikować Opinie dotyczące danego Towaru z innych swoich Sklepów internetowych.
  6. Sprzedający nie zmienia Opinii w zakresie treści ani przyznanych gwiazdek.
  7. Kupujący wyłącznie i samodzielnie ponosi odpowiedzialność za wypowiedź poczynioną w ramach Opinii. Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia Opinii na zasadach wynikających z przepisów prawa i niniejszego Regulaminu.
  8. Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści zawierających informacje nieprawdziwe, wprowadzające w błąd, wulgarne, agresywne, o charakterze obraźliwym lub będące w oczywisty sposób uznane za niezgodne z dobrymi obyczajami. Niedopuszczalne też jest umieszczanie treści o charakterze bezprawnym, naruszających prawa osób trzecich, czy stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji.
  9. Klient zobowiązuje się nie umieszczać treści, które zawierają linki do zewnętrznych serwisów internetowych, mających charakter promocyjny lub reklamowy lub zawierających dane osobowe osób trzecich.
  10. Na wyraźną prośbę Klienta treść Opinii może zostać ukryta dla innych użytkowników Sklepu, ale przyznana ocena w formie gwiazdek wliczana jest w ogólną ocenę Sklepu i Towaru.

§ 11. Własność intelektualna

  1. Klient oświadcza, że nie przysługują mu jakiekolwiek prawa, w tym prawa autorskie bądź pokrewne do Ocen i wypowiedzi przez niego zamieszczonych, poza uprawnieniem do korzystania z Sklepu Internetowego w sposób określony w Regulaminie. Klient nie jest uprawniony do jakiegokolwiek utrwalania, zwielokrotniania, udostępniania, upubliczniania bądź rozpowszechniania treści, chyba, że takie uprawnienie wynika z przepisów prawa lub Regulaminu.
  2. Klient nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treści, w szczególności nie jest uprawniony do ingerowania w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania, ani inne elementy Sklepu Internetowego.
  3. Klient zamieszczając w Sklepie internetowym Opinie, które stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4.2.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych - udziela Sprzedającemu niewyłącznej i nieodpłatnej i nieograniczonej czasowo oraz terytorialnie licencji do korzystania przez Sprzedającego z tych utworów, wraz z prawem do udzielenia sublicencji, która obejmuje publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet). Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacyjnych znanych w chwili jej udzielania, w szczególności do następujących pól eksploatacji:
    1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu dowolną techniką - w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową tj. przy użyciu jakichkolwiek technik na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym lub wizualnym, w szczególności na dyskach audiowizualnych, płytach CD, dysku komputerowym, w sieci multimedialnej, w tym internetowych oraz powiązanych serwisach on-line oraz zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystania w Internecie, reklamie, zwielokrotniania zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach wewnętrznych, jak i zewnętrznych,
    2. wykorzystywanie całości lub fragmentów bądź dowolnych elementów utworu z możliwością dokonania modyfikacji wynikającej z istoty danego medium internetowego - we wszystkich wydawnictwach, w szczególności internetowych, cyfrowych, w biuletynach i informacjach, samodzielnie bądź w połączeniu z innymi utworami bądź fragmentami utworów; wykorzystywanie w całości lub fragmencie w celu promocji i reklamy, w szczególności w formie reklamy audiowizualnych, audio, medialnych.
    3. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem oryginału albo egzemplarzy,
    4. w zakresie rozpowszechnia utworu w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
    5. wykorzystanie utworów dla celów promocyjnych i marketingowych;
  4. Usunięcie Konta przez Klienta lub Opinii w myśl rozdziału 9 pkt 8 nie ma wpływu na obowiązywanie powyższej licencji.

§ 12. Zasady sprzedaży w modelu subskrypcji

  1. Usługa elektroniczna w postaci Subskrypcji może być świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego.
  2. Korzystanie z Subskrypcji umożliwia cykliczną dostawę wybranych Towarów, we wskazanych przez Klienta odstępach czasu, bez konieczności składania kolejnych zamówień aż do zakończenia Subskrypcji. Płatność za Subskrypcję dokonywana jest wyłącznie przy wykorzystaniu mechanizmu Płatności cyklicznych i tylko za pośrednictwem jednej Karty.
  3. Odpięcie Karty z Subskrypcji powoduje zakończenie Subskrypcji.
  4. Transakcje w ramach Płatności cyklicznych będą realizowane tylko i wyłącznie po wcześniejszym dokonaniu rejestracji posiadacza Karty w serwisie Operatora (lub podmiotu, za pośrednictwem którego Operator obsługuje Transakcje). Rejestracja będzie miała na celu uwiarygodnienie, że Klient zlecający Płatność cykliczną jest uprawnionym posiadaczem Karty, która będzie obciążana. Przed dokonaniem rejestracji Karty na stronie transakcyjnej, Klient zobowiązany jest udzielić zgody na regularne pobieranie opłat poprzez uruchomienie usługi Płatności cyklicznych. Zgoda jest przechowywana w serwisie Operatora.
  5. Kupujący tworzy Subskrypcję poprzez zaznaczenie tej formy zakupu w Elektronicznym formularzu zamówienia. Potwierdzenie utworzenia Subskrypcji wysyłane jest niezwłocznie na adres e-mailowy Kupującego, wskazany przy dokonywaniu pierwszego Zamówienia subskrypcyjnego.
  6. Klient zarządza Subskrypcją poprzez Konto według dostępnych opcji.
  7. Subskrypcja dokonywana jest na czas nieokreślony.
  8. Klient możne zakończyć Subskrypcję w każdym czasie. Zakończenie Subskrypcji przez Klienta jest równoznaczne z cofnięciem zgody na kolejne obciążenia w ramach Płatności cyklicznych. W tej sytuacji kolejne Zamówienie subskrypcyjne nie zostanie utworzone. Jeżeli zakończenie Subskrypcji nastąpi po upływie daty wskazanej w e-mailu, o którym mowa w pkt 11 to bieżące Zamówienie subskrypcyjne zostanie zrealizowane jako ostatnie.
    a). Zakończenie Subskrypcji następuje poprzez wybranie przez Kupującego opcji „Zakończ subskrypcję” w ustawieniach danej Subskrypcji, które są dostępne po zalogowaniu Klienta z poziomu jego Konta.
    b). Kupujący może również zakończyć Subskrypcję przez e-mailowy kontakt z obsługą sklepu sklep@fajerwerkilider.pl.
  9. Sprzedawca ma prawo zakończyć Subskrypcję, o czym poinformuje Kupującego w formie e-mail lub przez kontakt telefoniczny z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem. W ten sytuacji środki z Karty nie zostaną pobrane oraz nie będą tworzone kolejne Zamówienia subskrypcyjne.
  10. Sprzedawca jest uprawniony do zmian cen Towarów w trakcie trwania Subskrypcji, o czym Kupujący jest informowany w korespondencji e-mailowej, o której mowa w pkt. 11.
  11. Sprzedający wysyła do Kupującego wiadomość e-mailową o utworzeniu Zamówienia subskrypcyjnego z podaniem jego przedmiotu, ilości, ceny (w tym o zmianie ceny jeżeli miała ona miejsce), terminie realizacji oraz o dacie planowego pobrania środków z Karty - nie później niż na 3 dni przed pobraniem środków z Karty. Ponadto, Sprzedający informuje Kupującego o możliwości zakończenia Subskrypcji załączając link prowadzący do ustawień umożliwiających zakończenie danej Subskrypcji z poziomu Konta Klienta i datę, do której będzie to skuteczne. W przypadku zakończenia Subskrypcji po dacie wskazanej w mailu - zakończenie będzie miało skutek do kolejnych Zamówień subskrypcyjnych. Oznacza to, że Subskrypcja zostanie zakończona, ale jako ostatnie zostanie zrealizowane bieżące Zamówienie subskrypcyjne.
  12. Jeżeli próba obciążenia Karty nie powiedzie się, Klient e-mailem zostanie poinformowany o braku możliwości pobrania płatności. Możliwe powody braku pobrania płatności to: brak środków na Karcie, utrata ważności Karty lub problemy techniczne.
  13. Utrata ważności Karty powiązanej z Subskrypcją lub brak możliwości autoryzacji zlecenia płatniczego z innych powodów powoduje zakończenie Subskrypcji.
  14. Zamówienie subskrypcyjne zostanie zrealizowane wyłącznie po skutecznym pobraniu środków z Karty.
  15. Zakończenie Subskrypcji pociąga za sobą natychmiastowe rozwiązanie umowy sprzedaży Towaru.

§ 13. Postanowienia końcowe

  1. Niniejsze Warunki korzystania obowiązują od dnia 2024.10.11.
  2. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Klienta.
  3. Sprzedawca zastrzega prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie umowy zawarte przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu, realizowane są na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy.
  4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Wszelkie informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
  5. Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 14. Załącznik 1 - Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

  1. Prawo do odstąpienia od umowy na poniższych zasadach przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy indywidualnemu.
    Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni:
    1. w przypadku umowy sprzedaży od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy;
    2. w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy;
    3. w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części;
    4. w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy;
    5. w przypadku umów, której przedmiotem jest dostarczanie usług lub treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym - od dnia zawarcia umowy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj.: FARSTA Katarzyna Guzowska, Żwirki i Wigury 26, 15-244 Białystok, tel. 516269899, sklep@fajerwerkilider.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Mogą Państwo również wypełnić Elektroniczny formularz zwrotu dostępny na stronie Sklepu Internetowego: https://fajerwerkilider.pl/pl/returns-open.html. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
  7. W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowaliśmy odbioru Towaru w przypadku odstąpienia od umowy - mamy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Zwracaną rzecz proszę odesłać na adres: FARSTA Katarzyna Guzowska, Żwirki i Wigury 26, 15-244 Białystok niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  9. Ze względu na wagę i gabaryty Towaru, w przypadku odstąpienia od umowy - odesłanie Towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą. W przypadku chęci skorzystania z usług firm kurierskich konieczne może się okazać nadanie przesyłki na palecie, która jest droższa niż zwykła przesyłka pocztowa.

§ 15. Załącznik 2 - Wzór formularza odstąpienia od umowy





Regulamin wypożyczalni sprzętu pirotechnicznego
DEFINICJE
1. Usługodawca
– FARSTA Katarzyna Guzowska z siedzibą w Białymstoku (ul. Żwirki i Wigury 26, 15-244 Białystok), NIP: PL5423222041, numer telefonu do Biura Obsługi Klienta Wypożyczalni: +48 795 796 696 (opłaty wg stawek operatora), adres poczty elektronicznej: sklep@fajerwerkilider.pl
2. Wypożyczalnia
- wypożyczalnia internetowa sprzętu pirotechnicznego, dostępna pod adresem
https://fajerwerkilider.pl/pl/474-wypozyczalnia
prowadzona przez Usługodawcę, będąca platformą, za pośrednictwem której Usługodawca: udostępnia funkcjonalności Wypożyczalni, świadczy na rzecz Użytkowników usługi oraz umożliwia zawieranie Umów najmu Towarów na odległość, jak również za pośrednictwem której Użytkownicy mają możliwość zapoznania się z Towarami będącymi w asortymencie Wypożyczalni. Usługodawca za pośrednictwem Wypożyczalni udostępnia odpowiednie narzędzia systemowe, teleinformatyczne, technologiczne w celu świadczenia ww. usług.
3. Strona internetowa Wypożyczalni
- strona internetowa dostępna pod adresem
https://fajerwerkilider.pl/pl/474-wypozyczalnia
.
4. Regulamin
- niniejszy Regulamin, określający zasady korzystania z Wypożyczalni, w szczególności zasady zawierania za pośrednictwem Wypożyczalni Umów najmu Towarów znajdujących się w asortymencie Wypożyczalni, zasady wykonywania tych Umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
5. Użytkownik
- korzystająca z funkcjonalności Wypożyczalni osoba fi zyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
6. Klient
- Użytkownik, który zawarł Umowę najmu Towarów z Usługodawcą (również Konsument).
7. Konsument
- Użytkownik będący osobą fi zyczną dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności zawierającą Umowę najmu Towarów za pośrednictwem Wypożyczalni.
8. Rejestracja
– czynność Użytkownika dokonywana na Stronie internetowej Wypożyczalni, w celu zawarcia Umowy najmu Towaru polegająca na: a) podaniu danych Użytkownika oraz b) wyrażeniu niezbędnych zgód, a to zgodnie ze szczegółowym opisem wskazanym w pkt V Regulaminu.
Rejestracja umożliwia logowanie na Stronie internetowej Wypożyczalni na etapie składania zamówienia.
9. Towary
- znajdujące się w asortymencie Wypożyczalni rzeczy ruchome mogące być przedmiotem Umowy najmu pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
10. Umowa najmu
- umowa, której przedmiotem jest oddanie przez Usługodawcę na rzecz Klienta Towarów do używania przez czas oznaczony w zamian za czynsz, opłacony przez Klienta, zawarta pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Strony Internetowej Wypożyczalni, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
11. Ostateczna kwota do zapłaty
- kwota, jaką zobowiązany jest uiścić Klient w związku z zawarciem Umowy najmu Towarów, szczegółowo zdefi niowana w pkt III niniejszego Regulaminu.
12. Rezerwacja
- okres, w którym prawo do korzystania z Towaru na podstawie Umowy najmu jest zastrzeżone na rzecz danego Klienta. Towar objęty Rezerwacją jest wyłączony z możliwości objęcia go Umową najmu zawieraną przez innego Klienta w czasie pokrywającym się z Rezerwacją.
13. RODO
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fi zycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
I. Postanowienia wstępne
1. Usługodawca stosuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w tym środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfi kacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet – w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Wypożyczalni. Usługodawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Wypożyczalni poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer).
2. Usługodawca oferuje usługę najmu Towarów za pośrednictwem Wypożyczalni z wykorzystaniem sieci Internet.
3. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez Użytkownika woli związania się Umową najmu (poprzez złożenie zamówienia), Usługodawca dostarczy mu za pośrednictwem Strony internetowej Wypożyczalni informacje o głównych cechach Towarów oraz warunkach zawarcia Umowy najmu Towarów. Informacje o oferowanych przez Usługodawcę Towarach, szczegółowy ich opis ze wskazaniem ich głównych cech zamieszczone są pod każdym z Towarów uwidocznionych na Stronie internetowej Wypożyczalni.
4. Użytkownik obowiązany jest do korzystania z Wypożyczalni w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, zgodny z prawem, postanowieniami Regulaminu, dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem praw i dóbr osobistych innych podmiotów. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
II. Sposoby porozumiewania się
1. Usługodawca pod numerem telefonu do Biura Obsługi Klienta Wypożyczalni (numer telefonu do Biura Obsługi Klienta Wypożyczalni: +48 795 796 696), udziela informacji w sprawach zapytań dotyczących Wypożyczalni, w tym Umów najmu. Opłata za jedno połączenie zgodnie z taryfą operatora.
2. Na adres email Biura Obsługi Klienta – sklep@fajerwerkilider.pl oraz bezpośrednio przez stronę internetową www.fajerwerkilider.pl możliwe jest składanie przez Użytkowników zapytań adresowanych do Usługodawcy. W celu skorzystania z formularza kontaktowego, na stronie internetowej, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, należy wybrać zakładkę Kontakt i wpisać wymagane dane umożliwiające Usługodawcy udzielenie odpowiedzi w określonych polach formularza zapytania, oraz zaznaczyć wymagane pola.
3. Usługodawca może kontaktować się z Użytkownikiem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie w sprawie realizacji złożonego zamówienia, w tym w razie konieczności doprecyzowania szczegółów złożonego zamówienia.
III. Ostateczna kwota do zapłaty
1. Ceny najmu Towarów prezentowane na Stronie internetowej Wypożyczalni są uzależnione od okresu najmu Towarów oraz rodzaju i ilości Towarów, podane są w złotych polskich i są cenami brutto tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT). Ceny te zawierają również koszty dostarczenia Towarów oraz zwrotu Towarów. Szczegółowy Cennik znajduje się na kartach produktów, po wybraniu odpowiednich opcji.
2. Koszty dostarczenia Towarów obejmują opłaty za usługi pocztowe, przewozowe lub kurierskie
3. Na Ostateczną kwotę do zapłaty z tytułu danego złożonego zamówienia składają się: cena najmu Towarów w rozumieniu ust. 1 powyżej oraz kwota kaucji, o której mowa w pkt IV Regulaminu.
4. O ostatecznej kwocie do zapłaty Klient jest informowany na Stronie internetowej Wypożyczalni w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia zamówienia i złożenia zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami. Ostateczna kwota do zapłaty wskazana jest także w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia przez Usługodawcę i zawarcie Umowy najmu.
5. Ostateczna kwota do zapłaty wskazana w sposób określony w ust. 4 nie ulegnie zmianie.
IV. Kaucja
1. Klient zobowiązany jest uiścić kaucję w wysokości określonej Cennikiem, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Kaucja zabezpiecza ewentualne roszczenia Usługodawcy względem Klienta z tytułu Umowy najmu.
2. Kaucja zostanie doliczona do kwoty Ostatecznej kwoty do zapłaty, zgodnie z postanowieniami pkt III ppkt 3 Regulaminu powyżej.
3. Kaucja jest płatna za pośrednictwem operatorów płatności udostępnionych przez Usługodawcę na
Stronie internetowej Wypożyczalni.
4. Kaucja ma charakter zwrotny. Warunkiem zwrotu kaucji jest nadanie zwrotu przez Klienta Towarów na adres magazynu Usługodawcy: ul. Rabczyńskiego 15, 16-010 Wasilków w terminie: 7 dni liczonych od dnia otrzymania przez Klienta wypożyczonych Towarów. Dla zachowania terminu zwrotu wystarczające jest przekazanie Towaru podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, przewozowe lub kurierskie w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem jednak zużycia Towarów, będącego następstwem prawidłowego używania Towarów.
5. Kaucja zostanie zwrócona Klientowi w terminie do 14 dni od dnia zwrotu Towaru na właściwy adres Usługodawcy:
ul. Rabczyńskiego 15, 16-010 Wasilków
za pośrednictwem operatora płatności, przy wykorzystaniu usług którego Klient opłacił kaucję, z zastrzeżeniem jednak postanowień pkt XII Regulaminu poniżej („Odpowiedzialność Klienta za Towar”).
V. Rejestracja
1. Aby skorzystać z usług Wypożyczalni niezbędne jest dokonanie Rejestracji przez Użytkownika na Stronie internetowej Wypożyczalni. Rejestracja jest nieodpłatna. Rejestracja jest dobrowolna, ale konieczna dla zawarcia Umowy najmu Towarów.
2. Użytkownik może przeglądać asortyment Wypożyczalni oraz zapoznać się z warunkami korzystania z Wypożyczalni, w tym z warunkami Umowy najmu Towaru, bez Rejestracji.
3. Aby dokonać Rejestracji, należy:
a) wpisać wymagane dane w określonych polach formularza rejestracyjnego, tj. imię, nazwisko, adres email, nr telefonu, adres zamieszkania, adres dostawy – jeśli inny niż adres zamieszkania , hasło, a w przypadku, gdy Rejestracji dokonuje osoba reprezentująca osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej również fi rmę osoby prawnej lub nazwę jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, adres siedziby, nr NIP;
b) zaznaczyć check-box’y dotyczące:
c) nacisnąć przycisk „Potwierdzam rejestrację, Zamawiam i Płacę” znajdujący się pod formularzem
VI. Inne formularze
potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem Wypożyczalni i akceptacji jego treści,
akceptacji Regulamin pojedynczej transakcji płatniczej PayU oraz
zgody na dokonanie potrącenia dodatkowego czynszu najmu z kwotą kaucji zgodnie z postanowieniami pkt XII niniejszego Regulaminu,
a w przypadku, gdy rozpoczęcie okresu najmu (zgodnie datami Rezerwacji) przypada przed upływem terminu do odstąpienia od tej Umowy (14 dni liczone od dnia zawarcia Umowy najmu) również: żądania rozpoczęcia okresu najmu (zgodnie datami Rezerwacji) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy najmu;
1. Usługodawca może udostępnić Użytkownikowi za pośrednictwem Strony internetowej Wypożyczalni również inne formularze niż formularz Rejestracji, które mogą w szczególności służyć do uzyskania opinii Użytkownika odnośnie Wypożyczalni, polecania przez Użytkownika innym użytkownikom Internetu usług oferowanych w Wypożyczalni, a także do wzięcia przez Użytkowników udziału w konkursach oraz promocjach organizowanych przez Usługodawcę.
2. Zawarcie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w ramach korzystania z konkretnego formularza następuje z chwilą skorzystania przez Użytkownika z tego formularza. Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną następuje każdorazowo w sposób automatyczny po skorzystaniu przez Użytkownika z konkretnego formularza. Usługodawca może wprowadzić dodatkowe regulaminy określające zasady korzystania z konkretnych formularzy, które będą przekazywane do wiadomości i akceptacji Użytkownikom przed faktycznym skorzystaniem z danego formularza.
VII. Sposoby złożenia zamówienia
1. Użytkownik ma możliwość zawarcia Umowy najmu Towarów znajdujących się w asortymencie Wypożyczalni poprzez złożenie zamówienia bezpośrednio poprzez Stronę Internetową Wypożyczalni (po dokonaniu Rejestracji) i przechodząc przez ścieżkę zamówienia.
2. W celu złożenia zamówienia bezpośrednio poprzez Stronę internetową Wypożyczalni należy:
a) wybrać we wskazanych polach na stronie oczekiwane daty najmu,
b) wybrać Towary i kliknąć „Zamów”,
c) potwierdzić wybór w sekcji „Twoje zamówienie” klikając „Dalej”,
d) wybrać sposób odbioru i zwrotu,
e) potwierdzić klikając „Podsumowanie zamówienia”,
f) wypełnić formularz Rejestracji lub wpisać dane do logowania i kliknąć „Zaloguj się”
g) zaznaczyć wymagane check-box’y, a następnie kliknąć w przycisk ”Potwierdzam rejestrację, Zamawiam i Płacę” lub inny przycisk zawierający jednoznaczne sformułowanie równoważne słowom: „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, przy czym oznacza to złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty,
h) opłacić Ostateczną kwotę do zapłaty na stronie operatora płatności PayU.
3. Jedno zamówienie może obejmować kilka Towarów w ramach jednej Rezerwacji. W przypadku, gdy Użytkownik chce zawrzeć z Usługodawcą Umowy najmu Towarów obejmujące różne okresy najmu, wówczas należy złożyć osobne zamówienia, wybierając odpowiednie daty Rezerwacji.
4. Zamówienia będą realizowane zgodnie z datami Rezerwacji. Rezerwacja nie może obejmować okresu krótszego niż 7 dni.
5. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Usługodawcy Towar objęty Rezerwacją nie będzie dostępny w terminie Rezerwacji (np. w przypadku braku zwrotu Towaru po zakończeniu czasu trwania Umowy najmu zawartej przez innego Klienta lub zwrotu Towaru w stanie pogorszonym), Usługodawca zobowiązany jest poinformować o tym Klienta najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem Umowy najmu oraz zaproponować Klientowi Towar zastępczy z tej samej kategorii produktowej oraz o tych samych parametrach działania objętych Rezerwacją. W przypadku braku akceptacji Towaru zastępczego ze strony Klienta, Usługodawca zobowiązany jest zwrócić Klientowi Ostateczną kwotę
do zapłaty uiszczoną przez Klienta w pełnej wysokości. Zwrot tej kwoty nastąpi niezwłocznie, w każdym przypadku w terminie nie dłuższym niż 14 dni, za pośrednictwem operatora płatności, przy wykorzystaniu usług którego opłata ta została uiszczona.
VIII. Zawarcie Umowy najmu Towarów i przekazanie potwierdzenia zawarcia Umowy najmu Towarów
1. Informacje opublikowane na Stronie internetowej Wypożyczalni nie stanowią oferty Usługodawcy, lecz zaproszenie do składania ofert zawarcia Umowy najmu przez Użytkowników. Przez złożenie oferty zawarcia Umowy najmu rozumie się złożenie przez Użytkownika zamówienia na Stronie internetowej Wypożyczalni.
2. Akceptacja oferty Użytkownika przez Usługodawcę następuje poprzez wiadomość elektroniczną, wysłaną przez Usługodawcę na podany przez Użytkownika w formularzu Rejestracji adres poczty elektronicznej, potwierdzającą przyjęcie zamówienie Użytkownika przez Usługodawcę.
3. Z chwilą otrzymania przez Użytkownika wiadomości elektronicznej wskazanej w ppkt 2 powyżej zostaje zawarta Umowa najmu Towarów pomiędzy Użytkownikiem jako Klientem a Usługodawcą.
4. Umowa najmu zawierana jest na czas określony, liczony od dnia otrzymania przez Użytkownika wiadomości elektronicznej wskazanej w ppkt 2 powyżej do ostatniego dnia Rezerwacji, przy czym okres najmu jest zgodny z datami Rezerwacji. Czas trwania Umowy najmu oraz okres najmu ulega przedłużeniu w przypadku opisanym w pkt XII ppkt 4 lit. b) Regulaminu poniżej.
5. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie istotnych postanowień Umowy najmu Towarów następuje poprzez przesłanie wskazanej powyżej wiadomości elektronicznej wraz z załącznikami w postaci niniejszego Regulaminu, pouczenia o prawie odstąpienia od umowy oraz wzoru formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
IX. Płatności i czas realizacji zamówienia
1. Klient zobowiązany jest zapłacić Ostateczną kwotę do zapłaty w terminie: 24 godzin od momentu potwierdzenia przez Usługodawcę zamówienia Klienta i zawarcia Umowy najmu (tzw. przedpłata). W przypadku braku zapłaty Ostatecznej kwoty do zapłaty w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Usługodawca anuluje zamówienie Klienta i poinformuje o tym Klienta za pomocą wiadomości elektronicznej wysłanej na adres e-mail Klienta podany w formularzu Rejestracji. Usługodawca nie jest zobowiązany do realizacji anulowanych zamówień.
2. Usługodawca umożliwia realizację płatności za pośrednictwem bezpiecznego serwisu do płatności internetowych tj. PayU.
3. Towar stanowiący przedmiot Umowy najmu dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi pocztowe lub przewozowe lub kurierskie.
4. Usługodawca przystąpi do realizacji złożonego zamówienia na 3 dni przed zadeklarowaną przez Użytkownika datą rozpoczęcia Umowy najmu zgodną z Rezerwacją, nie wcześniej jednak niż po
zaksięgowaniu całej Ostatecznej kwoty do zapłaty na rachunku bankowym Usługodawcy.
5. Towar objęty przedmiotem Umowy najmu zostanie przekazany podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe lub przewozowe lub kurierskie nie później niż na 1 dzień roboczy przed dniem rozpoczęcia okresu najmu zgodnie z Rezerwacją. Towar zostanie dostarczony na adres wskazany przez Użytkownika w trakcie składania zamówienia.
6. Każdemu Klientowi zawierającemu Umowę najmu przekazana zostanie faktura VAT lub paragon elektroniczny na adres e-mail Klienta, podany przez Klienta w formularzu Rejestracji. Klient, akceptując niniejszy Regulamin udziela Usługodawcy akceptacji – w rozumieniu art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (VAT) – na stosowanie przez Usługodawcę w stosunku do Klienta faktur elektronicznych, w tym na przesyłanie (udostępnianie) Klientowi faktur elektronicznych wystawionych przez Usługodawcę w formacie pliku PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Klienta podany przez Klienta w trakcie uzupełniania formularza Rejestracji.
7. Akceptacja, o której mowa w ust. 7 powyżej nie wyłącza prawa Usługodawcy do stosowania faktur VAT w wersji papierowej.
8. Klient w każdym czasie ma możliwość cofnięcia – poprzez poinformowanie o tym Usługodawcę – udzielonej akceptacji, o której mowa w ust. 7 powyżej.
X. Prawo do odstąpienia od umowy
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od dnia zawarcia tej umowy, odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy - zawierającym informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponoszonych przez Konsumenta - stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu.
2. W przypadku, gdy na wyraźne żądanie Konsumenta rozpoczęcie okresu najmu (zgodnie z Rezerwacją) przypada przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy najmu, a Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od tej Umowy, wówczas Konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od tej Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem Ostatecznej kwoty do zapłaty. Usługodawca zwróci Konsumentowi Ostateczną kwotę do zapłaty, pomniejszoną o kwotę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, za pośrednictwem operatora płatności, przy wykorzystani usług którego Konsument opłacił zamówienie.
3. Postanowienie ust. 1 i 2 stosuje się również do osoby fi zycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
4. Niezależnie od powyższego, każdemu Klientowi zawierającemu Umowę najmu za pośrednictwem Strony internetowej Wypożyczalni, Usługodawca udziela dodatkowego prawa odstąpienia od Umowy w terminie 1 dnia od dnia dostarczenia Towaru do Klienta na zasadach przewidzianych w Załączniku nr 3 do Regulaminu.
XI. Procedura rozpatrywania reklamacji
1. Na Usługodawcy ciąży obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów w stanie przydatnym do umówionego użytku wynikającego z przeznaczenia danego Towaru i utrzymywanie Towarów w takim stanie przez czas trwania Umowy najmu. Towary mogą nosić ślady prawidłowego ich używania, niewpływające na ich walory użytkowe, funkcjonale lub estetyczne.
2. Reklamacja może zostać złożona przez Użytkownika w dowolny sposób dostatecznie ujawniający jego wolę.
3. Celem ułatwienia Klientowi złożenia reklamacji Towarów, Usługodawca:
a) rekomenduje, aby zgłoszenie reklamacji Towarów zawierało w szczególności następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, nr konta bankowego podany w formularzu Rejestracji, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta)), nr telefonu, forma rekompensaty, nr zamówienia, informacja jaki konkretnie Towar jest reklamowany i z jakiego powodu,
b) informuje o możliwości skorzystania przez Klienta z przykładowej procedury reklamacyjnej opisanej w pkt XI, ppkt 6 niniejszego Regulaminu.
Z powyższych zaleceń Usługodawcy Klient nie musi korzystać, ani się nim kierować, a brak skorzystania nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4. W przypadku, gdy Towar:
a) ma wady, które ograniczają jego przydatność do użytku, wynikającego z przeznaczenia danego Towaru, wówczas Klient może żądać odpowiedniego obniżenia czynszu za czas trwania wad lub dokonać zwrotu Towaru i żądać zwrotu Ostatecznej kwoty do zapłaty w pełnej wysokości,
b) ma wady, które wyłączają jego przydatność do użytku, wynikającego z przeznaczenia danego Towaru, wówczas Klient może zwrócić Towar i żądać zwrotu Ostatecznej kwoty do zapłaty w pełnej wysokości.
5. Usługodawca udostępnia poniżej przykładową procedurę reklamacyjną Towarów:
a) aby rozpocząć proces reklamacji Usługodawca zaleca, aby Klient wysłał wiadomość e-mail na adres : sklep@fajerwerkilider.pl w tytule wpisując „Reklamacja, zamówienie nr…:”, zaś w samej treści podał swoje imię i nazwisko, numer zamówienia wraz z informacją, jaki konkretny Towar jest reklamowany i z jakiego powodu, adres email, adres korespondencyjny, nr telefonu, nr konta bankowego (jeśli inny niż podany w formularzu Rejestracji), formę rekompensaty,
b) Usługodawca potwierdzi w formie wiadomości e-mail przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego, wskazując w treści wiadomości numer reklamacji Towaru,
c) Usługodawca zaleca, aby Towar został spakowany wraz z dołączeniem dowodu zawarcia umowy najmu (faktura VAT/potwierdzenie sprzedaży/parago elektroniczny) i odesłany na adres Usługodawcy: ul. Rabczyńskiego 15, 16-010 Wasilków.
d) o sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca poinformuje Klienta poprzez wiadomość email.
W razie pytań odnośnie reklamacji Usługodawca zaleca kontakt z Działem Reklamacji: sklep@fajerwerkilider.pl
6. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Strony internetowej Wypożyczalni lub usług świadczonych przez Usługodawcę można składać w szczególności poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@fajerwerkilider.pl
7. Usługodawca rozpatrzy każdą reklamację i ustosunkuje się do niej udzielając odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany w sposób wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
8. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Usługodawca zwróci się do Użytkownika o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi Użytkownika wskazanymi w tej reklamacji.
XII. Odpowiedzialność Klienta za Towar
1. Klient zobowiązany jest korzystać z Towaru w sposób odpowiadający właściwościom i przeznaczeniu Towaru, tj. korzystać z Towaru w celu odpalenia certyfi kowanych ładunków pirotechnicznych z zamocowanymi zapalnikami elektrycznymi, a także zobowiązany jest zwrócić Towar Usługodawcy na adres Usługodawcy: ul.
ul. Rabczyńskiego 15, 16-010 Wasilków
w terminie 1 dnia roboczego liczonego od dnia zakończenia okresu najmu zgodnym z Rezerwacją.
2. Dla zachowania terminu zwrotu wystarczające jest przekazanie Towaru podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, przewozowe lub kurierskie w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Usługodawca zapewnia usługę odbioru Towaru od Klienta przez kuriera w terminie, o którym mowa powyżej, o ile Klient wybierze taką opcję przy składaniu zamówienia.
3. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem jednak zużycia Towaru, będącego następstwem prawidłowego używania Towaru.
4. W przypadku, gdy:
a) Towar będący przedmiotem Umowy najmu zostanie zwrócony przez Klienta po upływie 7 dni liczonych od dnia rozpoczęcia okresu najmu (zgodnie z Rezerwacją) – Usługodawca jest uprawniony do naliczenia Klientowi dodatkowej kwoty czynszu wg podstawowej stawki czynszu najmu (stawka dzienna przy najmie na 7 dni) dla danego Towaru, za każdy dzień
b) Towar będący przedmiotem Umowy najmu nie zostanie zwrócony przez Klienta w terminie 4 dni od daty zakończenia okresu najmu (zgodnie z Rezerwacją) – Usługodawca, oprócz naliczenia kwoty czynszu najmu, o której mowa pod lit. a) powyżej jest uprawniony dodatkowo do zatrzymania 100% wysokości kaucji oraz obciążenia Klienta kwotą stanowiącą równowartość Towaru będącego przedmiotem Umowy najmu, pomniejszonej o wysokość kaucji. Wartość Towaru wynika z jego ceny rynkowej określanej na dzień 4 od dnia zakończenia okresu najmu. Aktualna cena Towaru widoczna jest w sklepie internetowym. W wyniku obciążenia Klienta kwotą, o której mowa w zdaniu poprzedzającym nie dochodzi do przeniesienia własności Towaru na Klienta;
c) Towar będący przedmiotem Umowy najmu zostanie zwrócony przez Klienta w stanie pogorszonym tak dalece, że niemożliwym będzie korzystanie z Towaru w sposób odpowiadający właściwościom i
przeznaczeniu tego – Usługodawca jest uprawniony do zatrzymania 100% wysokości kaucji.
5. Usługodawca jest uprawniony do potrącania kwot ustalonych na podstawie ppkt 4 lit. a) powyżej z kwoty kaucji na podstawie zgody Klienta wyrażonej przy pomocy odpowiedniego checkbox’a w toku Rejestracji. W wyniku potrącenia obie wierzytelności umarzają się nawzajem do wysokości wierzytelności niższej. O dokonaniu potrącenia Usługodawca poinformuje Klienta wiadomością elektroniczną na adres e-mail Klienta podany w toku Rejestracji.
XIII. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca
1. Do korzystania z Wypożyczalni, w tym przeglądania asortymentu Wypożyczalni, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową typu: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.
2. Do składania zamówień niezbędne jest ponadto posiadanie aktywnego konta poczty e-mail.
XIV. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych (w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO) Użytkowników korzystających z funkcjonalności Wypożyczalni jest Usługodawca, to jest FARSTA Katarzyna Guzowska.
2. Usługodawca wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacją praw z tym związanych. W tym celu możliwy jest kontakt drogą elektroniczną na adres biuro@farsta.pl, a także pocztą tradycyjną na adres FARSTA Katarzyna Guzowska ul. Żwirki i Wigury 26, 15-244 Białysokt (z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych (IOD)”).
3. Dane osobowe Użytkowników mogą być przetwarzane w następujących celach oraz na poniższych podstawach prawnych:
a) przyjmowania zamówień oraz realizacji Umowy najmu (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b) bieżącej komunikacji w sprawach związanych ze złożonymi zamówieniami, w tym ich potwierdzaniem i informowaniem o statusie (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c) umożliwienia Rejestracji oraz zapewniania innych funkcjonalności za pośrednictwem Wypożyczalni, o ile zostały wskazane w niniejszym Regulaminie, w ramach zawartej z Użytkownikiem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
d) umożliwienia korzystania z funkcjonalności innych formularzy, o których mowa w Rozdziale VI Regulaminu w ramach zawartej z Użytkownikiem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO) zgodnie z niniejszym Regulaminem, a także na podstawie szczególnych regulaminów określających zasady korzystania z konkretnych formularzy, o ile będą one obowiązywały w konkretnych przypadkach zgodnie z decyzją podjętą przez Usługodawcę (w takim wypadku regulaminy te mogą określać dodatkowe cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych),
e)rozpatrywania reklamacji związanych z zawartymi Umowami najmu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
f) rozpatrywania reklamacji związanych z zawartą umową o świadczenie usług drogą elektroniczną – w sytuacji gdy Użytkownik taką umowę zawarł z Usługodawcą na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
g) przyjmowania i obsługi innych niż reklamacje oraz sprawy związane z realizowanymi umowami, zgłoszeń i zapytań kierowanych do Usługodawcy (np. za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych na Stronie internetowej Wypożyczalni), co stanowi prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
h) przyjmowania oświadczeń odstąpienia od zawartych Umów najmu na odległość, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz przepisami Rozdziału 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, co stanowi prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
i) rozpatrywania i dochodzenia roszczeń, obrony przed roszczeniami, a także w celach realizacji pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
j) monitorowania sposobu korzystania z usług świadczonych w ramach Wypożyczalni przez Użytkowników, pod kątem przestrzegania postanowień Regulaminu, a także rozwijania funkcjonalności Wypożyczalni, poprawy działania świadczonych usług za jego pośrednictwem, co stanowi prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
k) w celach marketingu bezpośredniego, w tym profi lowania, poprzez dobór i wyświetlanie dostępnych towarów Wypożyczalni z uwzględnieniem aktywności i preferencji konkretnych Użytkowników, a także poprzez tworzenie dopasowanych grup odbiorców reklam z uwzględnieniem ich preferencji, co stanowi prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
l) prowadzenia analiz statystycznych, co stanowi prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
m) realizacji wymagań prawnych w zakresie przepisów podatkowych i rachunkowych, w szczególności określonych przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (VAT), ustawy z dnia z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
n) przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych oraz na potrzeby wykazywania prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Usługodawcy, co stanowi jego prawnie uzasadniony interes (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
o) prowadzenia badań satysfakcji Użytkowników - jeśli konkretna osoba wyraziła odrębną zgodę na udział w takim badaniu (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
p) zapisywania danych w postaci plików cookies, gromadzenia danych ze Strony internetowej Wypożyczalni– jeśli konkretna osoba wyraziła na to odrębną zgodę na zasadach określonych w Polityce Plików Cookies obowiązującej na stronie internetowej https://fajerwerkilider.pl.
4. Dane osobowe Użytkowników mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:
a) podwykonawcom zapewniającym wsparcie techniczne Usługodawcy w prowadzeniu i utrzymaniu, a także rozwoju Wypożyczalni takim jak: podmioty świadczące usługi hostingu, dostawcy oprogramowania do zarządzania Wypożyczalnią, podmioty świadczące obsługę techniczną
oprogramowania Wypożyczalni, dostawcy zapewniający oprogramowanie do wysyłania korespondencji handlowej drogą elektroniczną, dostawcy zapewniający obsługę Biura Obsługi Klienta, z którymi Usługodawca zawarł wymagane prawnie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
b) podmiotom wspierającym Usługodawcę w prowadzeniu działań marketingowych, takim jak podmioty prowadzące portale internetowe, w tym portale typu social media;
c) podmiotom wspierającym Usługodawcę w realizacji programów badania satysfakcji Użytkowników, w szczególności za pośrednictwem ankiet przeprowadzanych drogą elektroniczną lub telefoniczną; podmiotom wspierającym realizację przez Usługodawcę obowiązujących przepisów prawa oraz uprawnień i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu, w związku ze świadczeniem usług za pośrednictwem Wypożyczalni, takim jak: kancelarie prawne oraz fi rmy windykacyjne;
d) podmiotom, którym przekazanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji usług za pośrednictwem Wypożyczalni, zgodnie z żądaniem konkretnego Użytkownika – podmiotom świadczącym usługi płatności elektronicznych, podmiotom zapewniającym dostawę towaru pod wskazany adres (usługi pocztowe, przewozowe lub kurierskie, fi rmy spedytorskie), którym dane są udostępniane jako odrębnym administratorom lub z którymi Usługodawca zawarł wymagane prawnie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (w zależności od statusu tych podmiotów pełnionego wobec przekazanych danych osobowych).
5. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane przez Usługodawcę poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) w ramach korzystania przez Usługodawcę z usług podwykonawców (spośród kategorii odbiorców wskazanych w punkcie 4 wyżej). W takim wypadku Usługodawca gwarantuje wymagane prawnie środki ochrony danych osobowych, którymi będą (w zależności od przypadku): i) przekazanie danych do podwykonawcy zlokalizowanego w państwie trzecim, w stosunku do którego została wydana decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony, zgodnie z wymaganiami art. 45 RODO, ii) przekazanie danych realizowane na podstawie zawartej z podwykonawcą umowy o transfer danych opartej na Standardowych Klauzulach Umownych przyjętych w drodze decyzji przez Komisję Europejską, iii) przekazanie danych realizowane w ramach stosowanych przez podwykonawcę wiążących reguł korporacyjnych, o których mowa w art. 47 RODO. Więcej informacji dotyczących stosowanych przez Usługodawcę środków bezpieczeństwa związanych z przekazywaniem danych poza obszar EOG można uzyskać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Usługodawcę.
6. Pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez Usługodawcę przez okres realizacji zawartych Umów najmu Towarów i do czasu ich prawidłowego rozliczenia, a także przez okres świadczenia usług (Użytkownikom) przez czas obowiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a ponadto:
a) do czasu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umów wskazanych powyżej,
b) przez czas niezbędny do dochodzenia konkretnych roszczeń, z którymi wystąpił Usługodawca lub ich odparcia (jeżeli z roszczeniami wystąpił Użytkownik w związku z zawartymi umowami, o których mowa wyżej,
c) przez czas wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności w zakresie regulacji podatkowych i rachunkowych, np. obowiązków związanych z przechowywaniem dokumentacji zgodnie z wymaganiami art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
d) przez okres niezbędny do udokumentowania przez Usługodawcę przed organami administracji publicznej, w tym organem nadzoru w zakresie ochrony danych osobowych, prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych na nim spoczywających,
e) w celach archiwizacyjnych, gdy dotyczy to historii prowadzonej korespondencji i udzielanych odpowiedzi na zgłaszane zapytania (niezwiązane bezpośrednio z zawartymi umowami) – przez okres nie dłuższy niż 3 lata od pozyskania danych,
f) w celach marketingu bezpośredniego – przez czas obowiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (Użytkownicy) oraz przez czas realizacji Umów najmu Towarów lub do czasu zgłoszenia sprzeciwu na przetwarzanie danych w tym celu,
g) do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych lub ich dezaktualizacji (stwierdzonej przez Usługodawcę) – jeżeli przetwarzanie danych odbywa się za zgodą udzieloną przez konkretną osobę.
7. Usługodawca zapewnia każdemu Użytkownikowi prawo skorzystania ze wszystkich przysługujących im uprawnień przewidzianych na gruncie RODO, tj. prawa żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawie ich sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia przetwarzania, prawa do przenoszenia danych, a także prawa wniesienia sprzeciwu na ich przetwarzanie, na zasadach i w przypadkach przewidzianych w przepisach RODO.
8. W przypadku przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów (o których była mowa powyżej), każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją.
9. Dane przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu polegającego na prowadzeniu marketingu bezpośredniego Usługodawcy będą przetwarzane wyłącznie do czasu zgłoszenia sprzeciwu na tego typu formę przetwarzania. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia sprzeciwu na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym poprzez profi lowanie, w każdym czasie.
10. W przypadku przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych za zgodą wyrażoną przez Użytkownika, każdej osobie przysługuje prawo wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie swoich danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania tych danych, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
11. Podanie danych osobowych w odniesieniu do:
a) Użytkowników, którzy chcą zarejestrować się na Stronie internetowej Wypożyczalni – w celu Rejestracji niezbędne jest podanie danych w zakresie wskazanym w formularzu rejestracyjnym, tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu. Niepodanie tych danych uniemożliwi Rejestrację (a w konsekwencji zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną),
b) Użytkowników, którzy składają zamówienia za pośrednictwem Wypożyczalni – w celu złożenia i umożliwienia Usługodawcy realizacji zamówienia (i tym samym Umowy najmu) niezbędne jest podanie danych w zakresie: imię, nazwisko, adres zamieszkania (lub inny adres do dostawy), adres e-mail, numer telefonu. Niepodanie tych danych będzie skutkować brakiem możliwości przyjęcia zamówienia (a tym samym zawarcia Umowy najmu);
c) Użytkowników, którzy składają oświadczenie o odstąpieniu od Umowy najmu Towarów – w celu złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy najmu Towarów zawartej na odległość
niezbędne jest podanie danych w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta)), nr telefonu, numer zamówienia. Niepodanie tych informacji uniemożliwi skuteczne złożenie oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy najmu,
d) Użytkowników, którzy składają reklamacje w związku z zawartą Umową najmu Towarów – w celu złożenia reklamacji i umożliwienia jej rozpatrzenia przez Usługodawcę niezbędne jest podanie danych w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, nr konta bankowego, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta)), numer telefonu, formę oczekiwanej rekompensaty, numer zamówienia, podanie informacji jaki konkretnie Towar reklamują i z jakiego powodu. Niepodanie tych danych uniemożliwi Usługodawcy rozpatrzenie złożonej reklamacji,
e) Użytkowników, którzy składają reklamacje w związku z zawartą z Usługodawcą umową o świadczenie usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie – w celu złożenia reklamacji i umożliwienia jej rozpatrzenia przez Usługodawcę niezbędne jest podanie adresu e-mail, który Użytkownik podał w trakcie Rejestracji lub korzystania z innego formularza dostępnego na Stronie internetowe Wypożyczalni. Niepodanie tych danych może uniemożliwić Usługodawcy rozpatrzenie złożonej reklamacji,
f) pozostałych przypadków - jest dobrowolne.
12. Usługodawca nie będzie prowadził operacji przetwarzania danych Użytkowników w sposób zautomatyzowany, które jednocześnie będą prowadziły do podejmowania wobec nich decyzji wywołujących skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływających na ich sytuację. Ewentualne przetwarzanie danych w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profi lowanie, będzie służyło wyłącznie analizom i prognozom indywidualnych preferencji Użytkowników korzystających z Wypożyczalni.
13. Każdej osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Usługodawcę przysługuje prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jej danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, a od momentu wejścia w życie nowej ustawy o ochronie danych osobowych jego następca prawny – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, mający siedzibę przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
XV. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów, takich jak w szczególności: rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/
2. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy o świadczenie usług.
XVI. Postanowienia końcowe
1. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na Stronie internetowej Wypożyczalni: https://fajerwerkilider.pl w postaci umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego Użytkownika.
2. Regulamin jest także przesyłany - w postaci umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie przez Użytkownika - na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika w przypadku zawarcia ze Usługodawcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną lub przez Klienta w przypadku zawarciu Umowy najmu Towarów za pośrednictwem Wypożyczalni.
3. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw Użytkowników wynikających z przepisów prawa. Usługodawca honoruje wszelkie prawa Użytkowników przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn obejmujących:
a) zmiany w prawie;
b) przyczyny organizacyjne, w szczególności:
i. zmiany w zakresie prowadzonej przez Usługodawcę działalności w postaci zmian jej profi lu, zmian zakresu asortymentu Towarów, wprowadzania nowych usług lub udogodnień (w tym związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów),
ii. zmiany w zakresie: danych adresowych, nazwy lub formy prawnej Usługodawcy,
iii. zmiany w zakresie sposobów płatności,
iv. zmiany w zakresie sposobów dostarczenia Towarów,
v. inne zmiany techniczne związane z funkcjonowaniem Wypożyczalni.
5. Każdy Użytkownik zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu poprzez opublikowanie go na Stronie internetowej Wypożyczalni.
6. Zmiany Regulaminu wejdą w życie po upływie 7 dni kalendarzowych od momentu publikacji nowej wersji Regulaminu na Stronie internetowej Wypożyczalni. Do Umów najmu Towarów oraz wszelkich innych umów zawartych przez Użytkownika z Usługodawcą na podstawie niniejszego Regulaminu, których data zawarcia przypada przed zmianą Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dacie zawarcia danej umowy.
7. Regulamin Wypożyczalni obowiązuje od dnia 11.10.2024 r

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 79 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-17
I am very happy that I received the package on Friday, although the plan was for the following Monday, this is a big plus for you guys. Also thanks for the gifts, it would be nice to get simple firecrackers (like last year) as a gift, so I can add them to people when they buy firecrackers from me.✌️
2024-11-01
ok
pixelpixel